fredag 17 juli 2009

Kicki flyttar


Så var det då dags för vårt lilla charmtroll och prinsessa att flytta! Tjejen som gillat att ligga med hela sitt huvud inne i Caspians mun så han fått ligga och gapa utan ta bort henne. En liten tåbitare precis som sin mamma var. Full av upptåg och bus men samtidigt så fruktansvärt kelen.En riktigt go och mysig liten tjej är hon. Dagen startade tidigt då vi skulle åka till Kungälv för att träffa Tone och Björn med familj. Tror Tindra kände på sig då hon pysslade om henne lite extra imorse tvättade och lekte med henne. Kicki sov lugnt i min famn hela vägen vi stannade för en kisse paus i Kungsbacka sen somnade hon om. I Kungälv mötte vi upp hennes nya familj och Kicki tydde sig till dem direkt. Jag blev så varm i hjärtat när jag såg med vilken glädje och längtan de tog emot henne. Kändes ännu en gång bara så rätt. Kicki kommer att få ett underbart liv i Norge och kommer att bo i en helt underbar familj. även om det känns tungt när de flyttar så är det ändå så mycket lättare när man vet att de kommer att få det så bra. Tack snälla Tone och Björn med familj för det fina kortet och underbar presenten precis min smak! Det kom allt en tår eller två när jag läste det.Ett varmt lycka till med Kicki!

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar