tisdag 14 juli 2009

Dixie flyttar


Så var vi redan framme vid första valpens flyttdag. Som jag skrivit tidigare vart har dessa veckor tagit vägen? Det är ändå med lite sorg i hjärtat man tar förväl av dem men samtidigt är det ju ett tecken på att man har hjärtat med sig i sin uppfödning. Är så glad över Dixies nya fina familj där kommer hon att få det jättebra. Dixie som i vanliga fall är lugnet själv och inte är den som startar bus men som hänger på men idag har hon varit busiga än någonsin full av upptåg precis som om hon verkligen ville ta ett rejält förväl av allt. Jag som tänkt mig en riktigt myseftermiddag. Men hon är en så ljuvlig och fin liten tjej som verkligen tagit sig en plats i hjärtat hos oss. Så söt och näpen. Tjejen som alltid vill upp i knät och mysa .Ibland önskar man att man kunde behållet dem alla.Daniel och Christopher jobbade eftermiddag och sa hejdå innan de körde till jobbet.Jag önskar Dixie och hennes familj varmt lycka till och ser fram emot er blogg=)

Ett sista bus med mamma Tindra och syskonen

2 kommentarer:

  1. Tur det inte är mina valpar för jag hade nog haft kvar alla. Det måste göra ont att lämna dem även om du nu valt ut bra familjer där de säkert får det jättebra.

    SvaraRadera
  2. Imorgon kommer vi och hämtar vår lilla bus Freija...LÄNGTAR!!!!!!

    SvaraRadera