torsdag 16 juli 2009

Freija flyttar





Idag var det flyttdag för Freija. Vår lilla glada hoppetossa. Tjejen som är full av upptåg och bus men med ett hjärta av guld. Tjejen som får alla att bli på bra humör. oj vad vi kommer att sakna henne. Men hon kommer att få det så bra i sin nya underbara familj där hon även får en storasyster att busa med. Kunde inta vara bättre.Tindra tittade långt efter Freija när de gick med henne och satt och pep efter henne på trappan tittade på mig med en blick som sa : låter du dem ta min bebis? Även Caspian tittade långt efter sin bustjej. Men Sandra hade med sig mutor till hundarna en hel påse grisöron och det fick de till tröst även valpisarna som är kvar delade på ett. Men både Tindra och Caspian är lite låga ikväll men de är säkert också trötta efter eftermiddagens veterinär besök. Vad som är så jättekul är att jag kommer att kunna följa Freijas äventyr i hennes och Zamanthas blogg http://zamantha-freija.blogspot.com/
Lycka till med lilltjejen och ett STORT tack för den jättefina blomman och smarriga öron enligt hundarna.







Så här låg de i hallen när jag kom hem från morgonrundan. Min morgon rock hade de bäddat på.




här kommer hoppetossan Freija



Söta ,söta tjejen så lik mamma och halvsyrran Nanna











3 kommentarer:

  1. Ja du kan ju lätt hälsa på Freja då hon finns inom släkten och din vän Gunilla så klart.
    Kan inte se mig mätt på dessa godingar. Får väl hälsa på min systerson snart.

    SvaraRadera
  2. TUSEN TACK för att vi fått köpa väldens underbaraste valp :)

    SvaraRadera
  3. Hon är så söt, så söt - precis som sin mor och halvsyster! Och blir hon minsta lik Nanna i sättet så blir det också världens gladaste hund!!!
    Katarina

    SvaraRadera