lördag 4 juli 2009

Dygn 47

Varmt,varmt idag också. Valparna har nästan varit ute hela dagen. Först på altanen bak vid poolen där vi hägnat in och de tycke det var mycket spännande med allt nytt. En liten titt på vattnet fick man ju ta .Castor har fått besök av sin nya matte och lillhussar. Kärlek vid första ögonkastet. Han kommer att få det så kul och bra i sin nya familj så småningom. Annars är det ju ute som gäller och här kommer bilder!


Freija på spaning var är du matte?
Lilla Dixie vill också klättra upp
Precis som Kicki

Hela flocken samlad i skuggan


Hmm spännande




Dixie
Söta Freija


Törstig det blir man i värmen





3 kommentarer:

  1. Freija....matte är här...kommer snart och hämtar dig...längtar <3

    SvaraRadera
  2. Så nu är alla valparna tingade, det var ju roligt! Nu kan jag inte ångra mig längre...och det är nog bra, annars hade jag nog tagit mig vatten över huvudet...tror jag...

    Nu väntar jag bara på Orions valpar..? ; )

    SvaraRadera