söndag 19 juli 2009

Avslut


Detta blir det sista inlägget i valpbloggen. Vill göra ett litet avslut. Det har ännu en gång varit en fantastisk "resa" som inte var planerad från början men som blev en sån otrolig upplevelse. Denna gång har både jag och Tindra varit betydligt lugnare och säkrare. Tindra och valpar har fått vara friska och all oro från förra gången har inte funnits denna gång. Jag har bara njutit!! Än en gång en fantastiskt kull valpar. Trygga,lugna harmoniska och Tindra är född till att vara mamma. Som vanligt har jag haft ett fantastiskt stöd i Gunilla som gjort resan tillsammans med mig och ett bättre sällskap finns inte. Hela familjen har deltagit på alla sätt och varit/är väldigt engagerade i kullens utveckling. Det har varit en positiv tid full av glädje och harmoni som avslutats med att valparna flyttat till nya fina hem och jag ser fram emot att följa era bloggar!

3 kommentarer:

  1. Är så glad över att ha fått en av dessa underverk :) och din valpblogg har varit SÅ himla uppskattad!!!! Fattar inte hur jag skulle stå ut att vänta utan att ha haft den att gå in och titta och läsa varje dag. Det har varit underbart att få följa sin lilla valps utveckling steg för steg...nu tar jag över bloggandet så för Du nu läsa om din fd valps fortsatta liv
    KRAM SANDRA

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar blogg!. Så söta dom är. Och vilka bra hem dom verkade få!.

    SvaraRadera
  3. Å va synd att din blogg sluta precis när jag hitta den! så fina dom är dina hundar!! Helt ljuvliga!! Måste göra ont i hjärtat och lämna ifrån sif dom där söta varelserna!!
    taxpussar

    SvaraRadera