söndag 21 juni 2009

Dygn 34 Bad

Det har inte velat som jag vill med bilderna idag så det är bilder i en bunt och texten sist.Men nybadade och fina valpar på bilderna som följer


























Idag blev det då baddags för de små.Daniel skötte badet med dem och alla tyckte det var spännande och ingen yckte det var otäckkt. Sen hjälptes vi åt att gnugga dem torra.Jag ville inte föna dem utan vi bäddade tjcokt i korgen där de somnade efter att haft lite cockerbadryck. Tindra tyckte det var så onödigt av oss att bada dem så hon var tvungen att slicka dem ordentligt efteråt och hade full koll på oss vad vi höll på med.Valparna har tyvärr varit lite dåliga i magen idag och jag har därför gett dem Pro-kolin men alla är pigga och glada och äter som vanlig så det är ingen fara med dem alls och inte ett dugg påverkade bara hönsmamman dvs jag som tyckr det är bättre att behandla bums än vänta.

.

1 kommentar:

  1. Jag är glad att du är en hönsmamma :) så söta de ser ut helt blöta och lite lagom ynkliga.

    SvaraRadera