lördag 6 juni 2009

Dygn 19

Idag blir det en massa bilder. Jag har varnat för att jag kommer troligtvis till att trötta ut er men kan inte låta bli. Gunilla har varit och valpmyst idag och skaffat sig en favorit som hon nog gärna stoppat i fickan så småningom.Hon fick både pussar och kel av lille Castor han gjorde precis som Ceasar gjorde när han flörtade in sig i fjol. Idag när jag dammsög inne vid valparna märkte jag att det var nytt ljud för dem och att de nu hör för de vaknande och började pipa. Jag märker också att de känner igen mig när jag kommer och pysslar med dem.Lugna och trygga är de allesammans och somnar gott i ens famn. Den som fortfarande är mest "krut" i är lilla Orion hon har en vilja av stål den damen.Kanske behövs när man är minst i gänget och ens sykon väger 3 hg eller mer än en själv.


Vega eller "fläskFreija" =)

Puss på dig syrran
Vega och Lyra



Stor och liten



Ser ni nosen under tassen?
















Mickan valpmyser med Oriom





Caspian får häsla på "otäckingarna"











1 kommentar:

  1. Ha,ha,ha...vad de tultar runt och snackar...de går ju riktigt bra nu :) Fläskfreija ser ut att gödas väl :P

    SvaraRadera