tisdag 2 juni 2009

2 veckor

ett försök att visa storleks skillnaden på dem


Veckans vikt

Orion 760 g

Castor 937 g

Mira 799 g

Vega 999g

Lyra 1063 g


Riktiga små tjockisar! i dag har allihopa öppnat ögonen. Här har man gått och väntat på att någon ska göra det så slår de till allihopa på en gång.Sen är det bara att konstatera att man inte kan hundspråk. När jag kom hem från jobbet var det ett pipande ifrån lådan och jag tyckte det var konstigt att Tindra inte brydde sig speciellt mycket tog en liten stund sen sov de gott för att vakna och då pipa igen men då var hon snabbt i lådan för att ge dem mat. Jag hör inte skillnad på trötthets pip och matpip men det gör hon=) Det har faktiskt varit besök i valprummet också idag. Daniel fyller år och hans kompis med flickvän kom hit. Först busade de och kelade med Tindra ,Caspian och Teddy sen sa jag att de fick kika lite Tindra följde med in och ville stolt visa upp dem och när Sandra fick hålla dem lite brydde hon sig inte speciellt utan la sig lugnt tillrätta bredvid.Knappt jag vågar skriva det då det finns en hel del som vill komma hit och kika och jag sagt inte innan 4 veckor. Blev lite snabbfoto och snabblogg pga födelsedag lovar att skärpa mig.


OrionCastor




Vega




Mira



Lyra


1 kommentar:

  1. Tjohooooo....vad kul att de öppnat ögonen...längtar nästan ihjäl mig tills vi skall få komma och titta :)

    SvaraRadera