söndag 3 maj 2009

Söndag 3 maj

Tindra söker mig mycket nu vill vara nära. Hon har legat på min arm nästan hela natten och vill hemskt gärna att jag kelar hennes mage. Jag har ännu inte känt några rörelser men har och andra sidan inte känt efter speciellt noga. Igår var jag på IKEA och köpte hem nya fina handukar till valpningen. Imorgon ska jag ta in valplådan om den finns kvar. Uffe har för sig att han gjort av med den och i så fall får han spika en ny imorgon. Tänk så mycket lugnare jag känner mig denna gången mot sist. Tror Tindra också märker det. Nu är det inte långt kvar. Oj vad tiden rullar på. Ska ta lite magkort imorgon tror jag för den är så stor och fin.Börjar anta formen av en basketboll. Har fått en del förslag på att där ska finnas sex små valpar . Vi får väl se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar