onsdag 27 maj 2009

Dygn 9

Idag har Tindra velat följa med ut på promenad. Först en kortis i morse och sen en lite längre ikväll på ca 20 min. Hon tycker det är skönt att komma ut lite det märker man men snabbt in och titta till valparna när hon kommer hem.I valplådan är det som vanligt lugnt och stilla. Igår när jag var i Kristianstad kom jag på hur orättvist det var jag har 3 gråa filtar,1 ljusblå men ingen rosa! Till 4 tjejer ! Det går ju inte för sig så det inköptes snabbt en babyrosa. Någon rättvisa måste det ju vara.De är så fruktansvärt fina alla valparna Orion är minst men så liten och näpen och just idag väger Lyra mest. Det skiljer ca 150 g på dem men det jämnar ut sig när de blir större. Kommer på mig själv med att bara gå in för att titta till dem men nästa titt på klockan visar att en timme gått. Man kan inte se sig mätt på dem.


Vega
Lyra
Kungen bland tjejerna Castor











Orion









Dålig kvalite men kan ändå inte låta bli att sätta in den=)








2 kommentarer:

  1. Förstår att du njuter av de små! Jag vågar nästan inte gå in här längre - tänk om jag kunde sluta jobba så jag kunde få tid för en till...
    Kramar till alla!

    SvaraRadera