torsdag 21 maj 2009

Dag 3

Tindra har piggat på sig och äter nu bra men jag håller igen ändå så att det inte ska bli mjölkstockning. Men eftersom det är stora valpar som äter bra tror jag det ska gå bra denna gången. Alla har ökat i vikt någon mer någon mindre men alla upp. Inte någon av valparna har tappat något av sin födelsevikt så de har inte det att ta igen. Tindra har behövt ut två gånger inatt och var väldigt hungrig kl 05,00 imorse så idag är man lite trött. Hon har "vågat" lämna lådan lite mer och jag har sluppit dra ut henne att kissa.Alla valparna har tappat sina navelsträngar och deras svarta nosar börjar träda fram.
Fortfarande låter jag valparna vara och beundrar dem med ögonen.Men de är helt ljuvliga och det är inte lätt att låta bli.

















































3 kommentarer:

  1. Hej Carina. Hoppas allt är bra med dig och valparna, de ser jätte fina ut. Finns det någon röd med svart nos ... Kram Camilla. Otto hälsar till Caspian ;)

    SvaraRadera
  2. Hej Carina. Har inte sett dej på jobbet så jag fattade att något var på gång. Grattis. Dom är verkligen helt Ljuvliga.
    Susann och Anton.

    SvaraRadera
  3. Grattis till fina valpar igen. Man blir riktigt sugen. Ska du sälja alla denna gången?
    Gunillas syrra Annette är det som skriver i fall du undrar.

    SvaraRadera